marți, 16 octombrie 2012

Ma simt trista,singura,neiubita,nefolositoare.Poate pentru ca,asa sunt,buna de nimic.Nu ajut cu nimic pe nimeni,nici macar nu stiu de ce traiesc. Ii pasa cuiva? Nu stiu,se poate,dar nu cred. Daca n-as mai fi,sunt sigura ca nimeni sau cel putin tu nu mi-ar/ai simti lipsa.Nu te ajut cu nimic,te enervez mereu,sunt o proasta,ratata si retardata dupa cum ai spus si tu,nici macar nu inteleg de ce mai vorbim,iti pasa? Iti mai pasa macar de mine?Nu stiu,numai inteleg,sau poate chiar sunt atat de proasta incat nu inteleg. Totul e fara rost,trist si monoton sau cel putin..asa vad eu.Lumea mea e gri,nu e nimic bun in ea,a fost putin mai colorata o perioada de timp,scurta dar a fost,acum a revenit totul la "normal".Plang mai mereu,niciodata nu plang in fata cuiva,nu pot sa fac asta,nu vreau sa fac asta sa plang in fata cuiva,desi cateodata chiar am nevoie sa fac asta,sunt mai puternica de atat,decat sa-mi arat sentimentele in fata oameniilor,pentru ei sentimentele mele trebuie sa fie doar niste cuvinte,nu vreau sa le arat asta,cateodata mi-as dori sa ma vezi tu plangand,sunt curioasa ce ai gandi sau daca ti-ar pasa macar,mai ales daca ai stii ca motivul esti tu. Really,cum te-ai simti daca ai stii ca cineva plange aproape zilnic din vina ta? Nu te-ai simti macar prost? Eu una,poate daca mi-ar pasa de persoana aceea. Postul asta probabil nici nu are sens dar,trebuia sa ma eliberez,ceea ce n-am mai facut-o demult,sunt mult mai multe ganduri si sentimente,imi e dor de blogul meu sa scriu ca inainte,dar sper ca o sa reincep sa o fac,am nevoie mai des sa ma calmez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu