luni, 7 mai 2012

cause,you are my heaven..

Simt groaza cand te apropii de mine.Nu te vreau,nu te pot imagina incercand sa-mi saruti buzele.Il vad pe el,dar nici asa nu pot. Il vreau pe el,nu pe tine.Tu esti doar o marioneta in jocul meu,un joc la care numai pot trece nivelele si nu-i stiu nici regulile. O victima colaterala mai bine zis,nu e vina ta,n-ai stiut in ce te-ai bagat,dar nu inteleg de ce te-am primit. Se zice ca toate se intampla cu un scop,si incep sa vad asta,pacat ca nu pot fi doar un privitor,trebuia sa particip si eu la actiune.Mie dor sa simt ca sunt n paradis in momentul cand te vad apropiindu-te de mine,strangadu-ma in brate,sarutandu-ma.Pacat,au aparut probleme in paradis,si s-a dus tot..Un sarut dura pe atunci cat discurile cu Pink Floyd!",da atat durau,nu ma saturam de ele,mie dor de ele,tanjesc dupa ele in fiecare zi,dar sa fie de la tine,nu de la altcineva.Decat sa fie de la altcineva,mai bine sa numai existe.Daca sunt de la altcineva,tot ce imi provoaca sunt sila si groaza,nimic mai mult.Mie dor,ahh,mie prea dor! Nu e bine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu