vineri, 25 mai 2012

Alta zi cu ploaia,alta zi trista.. Zilnic im readuc aminte de visul nostru,care a ajuns doar visul meu. Sa ne sarutam in ploaie. Strop cu strop,lacrima cu lacrima,intr-o ploaie rece de sentimente calde.Numai suport fiecare noapte in care adorm in zori,ascultand sunetul ploii,dar stiind ca nu te mai am langa mine.Inca vizez,e tot ce pot sa mai fac. "I'm just a dreamer who dream to better way",vreau un drum mai bun,o viata mai buna,numai vreau sa dau vina pe destin pentru ca nu sunt fericicita,e doar vina mea,numai trebuie sa caut un vinovat,sunt singurul.Visez la tot ce e mai bun,penru noi,penru mine,pacat ca numai exista un "noi",exista doar "tu" si "eu",separat,nimic nu ne mai leaga,doar amintirile..Pe cine mint? Ne leaga destule,amintiri,prieteni,vise,cuvinte,nopti pierdute,sentimente..sentimente care sunt de domeniul trecutului,acum. Mie dor de acel baiat timid care stiam ca ma iubeste,mie dor de acel baiat de care m-am indragostit....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu