sâmbătă, 3 martie 2012

Spring,please be good to me!

Oficial prima zi de primavara? Vorbim din punct de vedere al vremii nu caledaristic. A venit primvara,ce va urma? Am o presimtire ca multe plimbari prin cismigiu,poli,chiar si herastrau. Oameni noi,locuri noi,obiceiuri noi. Primavara totu' se trezeste la viata. Tocmai de asta ar trebui ca multe sa se schimbe. Pentru ca dupa o iarna care a fost moarta,toti trebuie sa ne trezim. Nu sa inviem,nu sa fim ca nisto somnorosi care au aceleasi tabietuturi mereu. Ne trezim,suntem fresh,sau aproape fresh, si ne bucuram. Ne bucuram de orice,sau nu chiar. Eu de exemplu o sa ma trezesc,imi va fi lene iar dupa imi voi reveni dintr-o data imi voi arunca niste caiete in ghiozdan,ma imbrac si plec spre scoala,alergand dupa masini si tramvaie.[desi se spune ca dupa masini si barbati sa nu alergi niciodata] Smecheriee. O primavara frumoasa,ciufulitilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu