luni, 19 martie 2012

Noapte de primavara.

Imi aprind tigarea,stau pe geam,avand zeci de ganduri care ma navalesc,de parca ar fi o mare involburata. Trag din tigare privind felul in care se arde. Nu imi e frig,nu imi e nici cald. Nu simt nimic.Pentru un moment uit ca maine dau un test,si ca nu stiu nimic.Uit de tot ca m-ar putea face sa zambesc.Pe strada,e pustiu,e o liniste tulburatoare,nici un om,nici macar un latrat de caine,sa se aude in fundal.Nimic.E linistea de dinainte furtunii?Sper ca nu.Nu are de ce.Banuiesc ca e doar o noapte calda de primavara. Gandurile ma ravasesc din ce in ce mai mult.Imi aduc aminte ca exact la fel,stateam si anu' trecut.Cu o tigare in mana,privind privelistea pustie de afara. Ma opresc cateva momente,se terminase deja melodia. Ma intorc inapoi,tigarea fiind aproape stinsa. Desi,am savurat-o fum cu fum,lent si dureros,parca a fost mai scurta ca deobicei. E doar un moment de melancolie,la asta ma gandesc. Ma gandesc ca niciodata nu trebuie sa regreti ce te-a facut odinioara sa zambesti.Desi,eu fac asta. Un moment de singuratate,melancolie si tristete. Mereu trebuie sa existe unul. Nu imi e dor,nu are de cine,nu are de ce. Adio,asta doar pana data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu