sâmbătă, 23 iunie 2012

oare chiar asta sunt?


"Stii , poate o sa par dubioasa ca iti zic asta..avand in vedere ca nu prea ne cunoastem cine stie de bine.Dar esti diferita…si asta imi place la o persoana sa fie diferita…si asta esti tu..esti diferita ca nu arati tututor cum esti tu cu adevarat si toti te cred o trista in sufletul tau dar ai stropul ala de nebunie care am vrea toti sa il avem si sa ne trezim cu el dimineata …si multi am vrea o persoana ca tine pe care sa o avem langa noi cand bem un ceai si sa povestim pana dimineata si asta esti tu…pentru ca stii sa te comporti , daca te cunoaste cineva cu adevarat vede cat de diferita si speciala esti..e dubios ca iti zic eu asta dar analizez f bine oamenii si asta mi se pare ca esti , o persoana plina de sperante , care isi arata sufletul putinor oameni si care pune suflet mult in anumite chestii dar nu lasa sa arate asta"



Un comentariu: