marți, 21 februarie 2012

Melancolie.

Un val de melancolie m-a cuprins..ma cuprinde din ce in ce mai des. Am un deja-vu,mereu cand stau in banca,ma uit pe geam si vad o anumita vreme.Soare,ploaie,ninsoare,lumina,intuneric.De ce imi vin toate amintirile in minte?Retraiesc in minte zeci de momente,frumoase,urate,oricum ar fi fost,imi e dor de ele! Anu' trecut pe vremea asta imi doream sa treaca mai repede pentru ca "sufeream".[n-ar trebui sa pun intre ghilele,desi o fac].Poate ca acum vad cum e sa suferi cu adevarat,dor,tristete,singuratate,probleme,tot. Atunci erai doar "tu" care ma faceai sa sufar,desi o faceai destul de tare..dar macar atunci aveam niste prieteni cu care puteam trece de fiecare data peste. Acum numai esti,dar mereu cand am vreo' problema,am o stare naspa mi-as dori sa am macar 2 dintre prietenii care ii aveam atunci. Se poate zice ca si acum am prieteni,desi eu nu simt asta,din contra ma simt mai singura pe zi ce trece. Poate ca sunt prietenii mei,dar eu nu's prietena lor? Nu asta am vrut sa se inteleaga..ma rog. Nu pot sa ma destainui la fel si cu altii..in afara de voi,care ati fost inainte alaturi de mine. Nu e vina lor,eu una cred ca e chiar vina mea. Tin la unii dintre ei, dar tot nu pot sa ii consider ce a fost cu voi.Daca voi mai continua asa...voi ajunge forever alone,trista si singura,plangadu-mi de mila!

2 comentarii: